Anuncie aqui!

Nissan Versa SL 2008 1.8L 16V 126bhp

19/07/2013

Paulo Lustosa
Good night guys, I converted this Nissan Versa, here in my country is called Nissan Tiida, since the Versa sedan is derived from the Nissan March (elsewhere called Micra), and I'm packing it gradually and may be made available to download depending on my good will, but I think I can get, since it has so the interior is low poly. The vehicle will be according to the North American market, as if I invent to transform Brazilian model, in addition to people wanting to destroy the car unintentionally would seek fight with another person who is already turning into Tiida Versa, and respeiro by that person by the way is my friend, will not be transformed into Tiida will be without adaptations for the U.S. market. A hug to everyone.

Boa noite galera, eu converti esse Nissan Versa, que aqui no meu país se chama Nissan Tiida, já que o Versa é o sedan derivado do Nissan March (em outros países se chama Micra), e estou arrumando ele aos poucos e poderá ser disponibilizado para download dependendo da minha boa vontade, mas acho que pode sair, já que os que tem por aí o interior é low poly. O veículo ficará de acordo com o mercado norte-americano, já que se eu inventar de transformar em modelo brasileiro, além de ter gente querendo destruir o carro, sem querer iria procurar briga com outra pessoa que já está transformando o Versa em Tiida, e por respeiro a essa pessoa que por sinal é meu amigo, não será transformado em Tiida, ficará sem adaptações para o mercado norte-americano. Um abraço a todos.








0 comentários: